Product was successfully added to your shopping cart.

HYPNÔSE VOLUME-À-PORTER 1 NOIR

Amb una única jugada, les pestanyes es revesteixen d'un negre intens amb un original volum de pestanya a pestanya. El seu raspall d'elevada precisió suau com la seda llisca amb subtilesa i estén delicadament la dosi precisa de fórmula a les pestanyes. Les seves tiges més curtes revesteixen les pestanyes des de l'arrel, mentre que les tiges més llargues porten la fórmula fins a les puntes. La seva textura fluida i prolongada actua Conforme a les seves regles, sense risc d'errors. El resultat és una línia de pestanyes intenses i flexibles amb una sensació còmoda i lleugera. Volum extrem pestanya a pestanya. Extensió sense conglomerat. Nova fórmula heterogènia: textura uniforme ultra rica i amb la meitat de ceres per a un volum intens sense sensació de tibantor.

Punts

Punts Gala Guanyaràs 40 Punts comprant aquest producte.

En existència

CARACTERÍSTIQUES

Gènere: Dona

Tamany: 6 GR

Marca: Lancôme

FAQs

  • A partir de quin import ho porteu a casa? A partir de 10€ de compra.

  • Puc demanar una devolució? Sí, sempre que retornis el producte en perfecte estat i en el seu embalatge original. Si la devolució s'ha realitzat correctament, et retornarem l'import de la compra, utilitzant la mateixa modalitat amb la qual vas fer el pagament.

  • Quan temps tinc des de la data de la compra per fer la devolució? Tens 30 dies a partir de la data de confirmació de la comanda.

LLIURAMENT, RECOLLIDA, STOCK

  • ENVIAMENT

    D’un a dos dies laborables des de la compra del producte. Servei de dilluns a dissabte.

  • DESPESES

    Enviament gratuït a partir de 10€ de compra. Per a imports inferiors el cost serà de 3€.

  • STOCK

    Si el producte no està a la botiga se us avisarà per telèfon o correu electrònic i l’entrega es farà entre 1 a 2 dies laborables a partir del moment en què torni a estar disponible en estoc.

Escriviu la vostra pròpia opinió